O matko! będę mamą!

Wiem, że wiem to już od jakiegoś czasu, to żadne odkrycie, ale ostatnio moja aplikacja do śledzenia ciąży uprzejmie poinformowała mnie, iż zaczynam już 7 (!) miesiąc ciąży. Ale jak to siódmy?! dopiero był piąty!

Tak więc mamy niecałe 3 miesiące by się do tego wszystkiego przygotować. Mam już troszkę ubrań dla małej, trzeba tylko je przeprać i poprasować. Mamy łóżeczko, śliczny misiowy kocyk i mam też przewijak. I na szczęście mamy w planach też baby shower, dzięki czemu będą też buteleczki, trochę smoczków 🙂 Więc niejako jesteśmy przygotowani choć trochę na przyjęcie małej. Tyle, że jestem przerażona, że zostały tylko 3 miesiące, a tyle jest jeszcze do zrobienia i kupienia. Rozbrajają mnie dziadki, które upierają się, że wózek kupuje się dopiero po narodzinach i że da się to od razu w sklepie załatwić. Ale oni tak ze wszystkim mają, a potem kończą z jakimś rupieciem (vide wypasiony ekspres ciśnieniowy), który po tygodniu trafia do serwisu 😛 Mam nadzieję, że my skończymy jednak z wózkiem, który ja wybrałam i mi się podoba – trzymajcie za to kciuki 🙂

Stresuję się nieco, czy zdążymy ze wszystkim, czy ogarniemy początki rodzicielstwa dość szybko by sprawnie sobie z tym radzić?

Ech… mam nadzieję, że się uda 🙂 Póki co najważniejszym jest to, że obie się trzymamy zdrowo i jedyne wizyty w szpitalu jakie aktualnie zaliczamy to odwiedziny koleżanki, która nie wiedzieć czemu się wygłupia i wróciła sobie leżakować do szpitala i poleży już sobie do porodu.

Skomentuj

